我的網誌清單

2014年11月6日星期四

迷迭香海鹽焗根莖蔬菜

連續幾天都有食肉,決定要green day清清腸胃。
green day攪唔成,攪咗個purple day。
用了Vitelotte Potatoes、黑蘿蔔及新鮮紅菜頭,做了迷迭香海鹽焗根莖蔬菜。


冬天根莖蔬菜最甜最好食,焗咗兩大盤。
紅菜頭好新鮮,仲有葉架,紅菜頭新鮮又唔老,可以帶皮焗。
紅菜頭好好食架,未試過要試呀。


啲根莖蔬菜好甜,焗到出焦糖,外面脆時最好食。


王子勁愛呢種食法,兩大盤佢勁快KO哂
黑蘿蔔呢,佢話味道唔似蘿蔔,好味喎。
我又唔覺味(可能因為我唔係蘿蔔粉絲),不過真係甜啲,亦蘿蔔咁腥。


有入有出,入咗啲咁紫嘅,又出番啲都係咁紫嘅。。。哈哈哈

11 則留言:

  1. 我始終接受唔到紅菜頭

    回覆刪除
  2. 德先生都有焗紅菜頭食,佢食得好滋味架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗紅菜頭真係好香好食,食完仲覺得自己好健康

      刪除
  3. 紅菜頭我只係煲紅湯用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗紅菜頭有另一番風味,我覺得好食過煲湯架,有機會要試試

      刪除
    2. 我發覺如果烤到出焦糖,紅菜頭果個腥味會少咗好多,可能因為俾啲bbq焦香味蓋咗呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 根莖蔬菜水份少又甜,容易起焦糖,好味又天然

      刪除