我的網誌清單

2014年11月4日星期二

我的純釀味醂

做了新米麴,用來釀味醂。
跟醬油一樣,味醂可以速釀也可以純釀,速釀的製作時間短,是含酒味嘅調味料,主要是酒精、增味劑和麥芽糖混合而成,風味和味醂相近。 純釀要幾個月以上,叫〝本味醂〞。


味醂很易釀,把蒸熟的糯米和米麴混合,再加入焼酎,在陰涼處經過40天加以上發酵,把釀成的酒醅壓搾和過濾,最後提出的酒汁便是味醂。

剛做好嘅味醂白雪雪,隨時間會釀出深深淺淺嘅琥珀色 ,這是第一批味醂,打算3-4個月後試味。

也做了另一批味醂,打算釀陳年味醂呢。



8 則留言:

  1. 可能有副產品神仙水呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果神仙水食得,我興趣會大好多呢

      刪除
  2. 你以前有冇釀開? 有冇一d好快出土?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,米麴我都係呢幾個月先有。
      呢排用米麴釀果啲,最快應該係白味噌,X'mas左右可以試味

      刪除
  3. 回覆
    1. 反正啲材料齊,做咗遲啲試味,滿足自己好奇心呀

      刪除
  4. 救命, 你真係好犀利!!!其實我除左知味醂係甜既酒之外, 唔知咁多學問!勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對呢啲有好奇心呀,好想知真嘢係乜味,同點解咁好味。。。

      刪除