我的網誌清單

2014年11月24日星期一

羅宋牛尾湯配檸檬迷迭香海鹽pull-apart rolls

本來以為剛做好嘅檸檬迷迭香海鹽,第一擊會用黎醃肉、醃魚。
點知一覺醒來,又有心情搓包,於是創作咗呢個檸檬迷迭香海鹽pull-apart rolls(小餐包)。
做了迷你包,幾啖一隻果種。
淡淡檸檬味,淡淡迷迭香味。


因為係咸包,放了點粗海鹽做裝飾。
隻包有地中海風情,啱王子口味,不日要重做。


做了一大盤,用來伴湯。


晚餐有包有湯有沙律。


超新鮮沙律。


超市買到半價牛尾,用黎整超濃羅宋牛尾湯。
整羅宋湯加檸檬,個湯會香啲,這個很多煮食blog友都知。
但檸檬白色部份有大量檸檬苦素,檸檬苦素其實好有益,但係煮過嘅檸檬會令檸檬苦素溶於水中,令湯/汁變苦。
王子不是人上人,不吃苦,有苦味佢會投訴我。
所以我會加檸檬皮而不用整個檸檬/檸檬片,有新鮮檸檬皮用新鮮檸檬皮、檸檬汁,冇新鮮檸檬存貨就用自製乾檸檬皮,唔使特登買一袋檸檬,擺到天荒地老都未用完。
尤其是檸檬非大造嘅日子,可以省下無謂開支喎!



25 則留言:

  1. 謝謝分享,好想食妳哩個包句,一定好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包有啲清香,唔heavy,啱我口味呀

      刪除
  2. 王子投訴, 你有無同佢開個快勞跟進?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使開快勞,我即時跟進咗啦,hehe

      刪除
  3. 回覆
    1. 超濃羅宋好味呀,我鐘意佢嘅酸香

      刪除
  4. 我都好喜歡牛尾湯, 你有冇加茄膏架? 街外常另加茄膏, 吾知有冇其他方法令個湯濃郁D呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有加茄膏呀,你可以用茄膏+罐頭蕃茄+新鮮蕃茄,咁會酸香好多
      另外加超多蔬菜,水少啲,寧可煲好唔夠再加,咁會濃郁D架

      刪除
  5. 回覆
    1. 新鮮包真係冇得輸,同牛尾湯好夾呢

      刪除
  6. 雖然話係小餐包, 但真係好大盤!!haha...食左幾耐呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家大食王子.......日半咋.....仲要我係食咗2-3個咋......

      刪除
  7. 啲包好鬼吸引呀, 加上你既形容, 口水都流埋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用檸檬同香草整包幾好呀,有啲清香,唔heavy呀

      刪除
  8. 我地過嚟痴餐得嗎?反正有咁大盤包包。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。。。。大食王子乜都食哂啦

      刪除
  9. 包包當飯食架喇, 唔算多, 唔好話王子大食啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個朶係佢啲同事起架,話佢個lunchbox超大!

      刪除
  10. 王子咁大食,佢係咪要體力努動架??? (我唔想寫生積. kakaka)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢淨用腦咋都食咁多,要體力勞動我睇怕一次要整兩盤

      刪除
  11. 你除了廚藝好,還知慳識儉!很讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 省下無謂開支可以用黎買靚食材呢

      刪除