我的網誌清單

2014年11月9日星期日

自家製雲吞皮

其實一早已經買好材料,試試挑戰整雲吞皮。
一拖再拖,終於冇試整。
是日天氣極惡劣,好想食一大碗雲吞湯。
咁。。。開工試整啦。用咗高筋spelt flour(斯佩耳特小麥粉)整,有益啲!

第一次整,有啲鷄手鴨腳,部製麵機控制得麻麻,功多藝熟,多啲做應該會好啲又快啲。


整咗兩批,一批入冰格遲啲用,試下得唔得。
另一批即食。


家中韮菜有收成 ,可以整韮菜雲吞。
我包雲吞時,王子說韮菜勁香,是呀,我有好好照顧佢地架,即割即食夠新鮮。
葱也是由盆送到餐桌,麻辣油是我早陣子做嘅。


外面大風大雨,在家吃着一大碗雲吞湯,已經是幸福。

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係呀,我度淨得雪藏貨,冇彈性架

      刪除
  2. 製麵機我都諗梗買唔買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度冇新鮮中式麵食,我覺得有部製麵機幾好架,有得玩有得食

      刪除
  3. 呢排真係幾凍, 我一人前餐都主要係湯

    回覆刪除
  4. 我好想買壓麵機, 但一諗到唔洗得... 我就停咗...
    如果有埋大地魚粉就更正啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有大地魚粉架,不過同韮菜雲吞唔多夾,唔落lu。

      刪除
  5. 雲吞....你搞到我好思鄉呀.

    回覆刪除
  6. 睇樣好掂呀. 我曾經因為買唔到雲吞皮就試過自己整, 但我無壓麵機, 用棍碌碌極都唔夠薄咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲吞皮個麵團好實架,用棍碌要好夠力之外,仲要平均,整得好唔易呢

      刪除