我的網誌清單

2014年11月13日星期四

沙律菜盆栽

去超市,見到驚喜產品。


是帶根帶泥嘅沙律菜。


仲要係雜色沙律菜呢。


太好啦!可以用黎整沙律菜盆栽。
之前已經想整,用種子種沙律菜苗,全不成功。
種了幾次都不成功後,慢慢也忘掉了。。。
回家立刻種了,它們看來很健康很漂亮呢!


我的盆是中型的,一整盆大概可以供應我和王子吃8-10次細沙律。
放窗邊種已經可以,沙律菜係perpetual plant,會不斷長大,吃的時候只剪周邊嘅葉,只要不傷它的根,中心會不斷長出幼葉來,不斷供應沙律菜。


王子回家,起初沒留意到,後來我指給他看,佢好驚訝呢。。。

14 則留言:

  1. 我地D沙律菜由種子種起, 都成功

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾次都唔得,可能種子有問題

      刪除
  2. 帶根帶泥沙律菜開始夏天時我度好常見架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次見咋,初夏我應該唔會買黎種,夏天沙律菜太平啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,一袋有3大個沙律菜頭呀,好抵買

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,尤其是依家至出年4月,沙律菜會好貴,種得出唔使迫住買貴菜囉

      刪除
  5. 用盆種放窗台,比落地種好,因為落地種會有Schnecken.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,同埋依家天氣凍,放窗台唔會凍c佢地

      刪除
  6. 香港都有呢種水耕菜賣, 我可以食成個星期新鮮菜, 不過我試過種唔到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻係一般〝泥耕菜〞黎架,暫時佢地仲好健康呀

      刪除
  7. 原來種住會長食長有架?我們以前在薩哈林的沙律菜係咁架。。。。
    咁如果我買超市有泥帶根那些basil,係咪都會繼續生架?我見花店要四/五歐一盤,但超市有時一歐,可能在花店買係連埋個靚花盤吧。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,沙律菜長食長有架。
      basil都得架,花店啲冇超市啲咁易c,所以貴啲架,不過超市果啲我試過都ok,如果打算長種,買番黎要幫佢換大啲嘅盤。
      basil仲可以剪小枝浸水生根,再種落泥。

      刪除