我的網誌清單

2014年11月14日星期五

素食孖寶

呢度公共交通久不久就罷工,今次罷足3日。
王子唔想出去同人迫,幾日都home office,即係我幾日都要煮午餐。
冇乜特別想食,咁整素食孖寶啦。


有日式咖哩,裡面有茄子、栗子同洋葱。
有汁撈飯,王子至like。


仲有青椒洋葱炒海茸,熱辣辣勁多煙。


食完一餐素食,覺得個人清爽咗,腸胃又開心咗。


14 則留言:

  1. Home Office, 對我黎講, 好難集中精神呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家Home Office正架,王子唔使凍冰冰爬起身,仲可以瞓耐啲

      刪除
  2. 英國日日都有不同部門機構罷工,我地已經慣左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好多罷工受管制,主要係公共交通罷工最煩,攪到外面大塞車

      刪除
  3. 好彩咁多年我都冇遇過罷工

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好嘅?!公共交通罷工已經係本地習慣啦

      刪除
  4. 鐵路和機師輪流罷工,受影響的不單是德國,牽連到海外國家架。但德國人好大方,處之泰然。我就眉頭皺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 公共交通罷工我覺得已經係本地習慣,不過比起英國算好啦,罷工冇咁多元化

      刪除
  5. 素食孖寶清、濃兩相宜,配合得很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,我未能食素呀,如果兩碟都清,我真係會覺寡呢

      刪除
  6. 素食孖寶,都好岩我個仔食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁樣一次仲可以食多樣蔬菜呀

      刪除
  7. 全素食, 我屋企人會咋型架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子啱啱相反,歡迎全素食,但炸物就咋型

      刪除