我的網誌清單

2014年11月22日星期六

蒜香甜醬油海鮮炒麵

在東歐超另一發現,佢嘅急凍海鮮好抵買!!!
睇落品質仲幾好,似乎仲好過洋超同亞超。
王子愛吃炒麵,久不久我會炒俾佢食。
今次用咗海鮮、靑椒、西蘭花梗,做了蒜香甜醬油海鮮炒麵。
炒麵實在有個大好處:佢係優質廚餘剩菜殺手,廚餘剩菜每樣啲啲,東拼西湊,加啲麵,咁又一碟。


試過包海鮮,比想像中好,一定有下次。
意外發現平靚正超市,又多個巡點!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 今次唔係呀,不過我有時係會自製架

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度都係麻麻咋,不過新鮮嘅好貴之餘,仲要特登去揾先有呢

      刪除
  3. 我昨晚都係食炒麵, 不過係磨茹加义燒. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意义燒椰菜,不過屋企冇呀

      刪除
  4. 東歐冇乜海都有平靚正急凍海鮮??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢賣啲貨源未必係東歐,同一般超市一樣,但係佢食水唔深,平靚正呀

      刪除
  5. 我尋日都整左炒麵, 雪櫃有咩就整咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,炒麵雪櫃有咩就整咩, 又快手!

      刪除
  6. 所以我囝囝哋平時午餐好多時都係炒麵炒飯, 姐姐煮慳功夫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒麵炒飯真係快手!又冇乜出錯機會

      刪除
  7. 你用左咩麵來炒呢個呀?我鍾意食炒麵呀,但好難炒到剛剛好,多數炒意粉,因為易買易控制

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻包裝叫快熟麵,乾貨,外型似油麵,佢真係似意粉咁,比較易控制易炒架

      刪除
  8. 在香港食早餐, 最鐘意炒麵加甜醬配奶茶. 中式麵炒起來有陣鑊氣, 特別有風味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒麵有鑊氣真係好正,不過家用爐真係唔夠力炒呢

      刪除