我的網誌清單

2014年11月10日星期一

低脂素星洲炒米

中午與王子吃烤羊,羊肉脂肪較高,晚餐便要食清啲。
很久沒吃星洲炒米,咁食低脂素星洲炒米啦。


你大概知道茶餐廳星洲炒米很高卡路里吧!因為放左好多油去炒,有成1800卡路里呀!!
呢個勁少油仲要素,唔邪惡,可以放心食。
我只是屋企有乜用乜,內面只有茄子靑椒、紅、洋葱,喜歡的話可以加點芽菜、蘑菇等等,會更味美呢。



低脂素星洲炒米


材料﹕ 
米粉200g
茄子1個切條
靑椒1個切條
1個切條
洋葱1個切條
黑芝麻2湯匙
湯250ml


調味:
咖哩粉1-2茶匙
黃薑粉1茶匙
生抽1湯匙
1/2茶匙
1/2茶匙


米粉用冷水浸軟,
白鑊炒香黑芝麻,取出,
白鑊煎茄子條至取出,
用少許油炒靑椒椒至7成熟,取出,
用少許油炒洋葱,加入茄子、咖哩粉、黃薑,煮滾,
加入生抽靑椒米粉,炒米粉軟及汁料消失,灑上黑芝麻


18 則留言:

  1. 這個用那麽多的上湯,應該叫炆米至啱…嘻嘻!請不要怪我講得太直呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔夠上湯,啲米好乾同硬架,炆米要再多啲湯,濕啲先得

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈....咁Q....我都閃咗幾日先打算煮

      刪除
  3. 回覆
    1. 整啦,超easy,加肉加蝦仁加蛋絲仲正

      刪除
  4. 我都鐘意食星洲米, 食完個咀會綑黃邊 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕一唔小心,d黃薑漬洗唔到架

      刪除
  5. 我好like星洲炒米
    大量芽菜!

    回覆刪除
  6. 我唔知幾耐無食過星洲炒米了, 不過我一向對呢味唔太有興趣. 外面炒米都係勁油, 所以我好少食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你麻麻咖哩,星洲炒米重咖哩味先好食

      刪除
  7. 健康又惹味 :) 搵日整比班生試吓先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 响香港更加好呀,容易買到芽菜、素鷄,多材料仲正

      刪除