我的網誌清單

2014年11月15日星期六

濃味排骨午餐

天氣凉,口味都唔同咗,特別想食濃味嘅。
是日王子在家午餐,咁要煮多啲啦。


我同王子都愛食焗沙茶花生醬骨,今次放啲紅洋葱青椒响底,食多啲菜!


好惹味,食到唔停口。


仲有麻醬紅薯粉條沙律。
紅薯粉漸漸成了王子新寵,實在係好Q彈,放湯、涼拌都好食,以往得寵嘅米粉河粉,頓時陷入失寵狀態。


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度除咗土超,肉佬乜都唔斬架。
      呢隻係Schweinerippen,切就得唔使斬,中間有豬軟骨,你買黎試試啦。

      刪除
  2. 好吸引啊, 這個焗, 又方便又好食. :)

    回覆刪除
  3. 焗排骨咁好方便,
    又好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好方便,醃好入去焗就ok,超easy

      刪除
  4. 好Q彈,哈哈…原來你都識咁講,咁啲排骨我諗一定係好Q好食喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…Q彈簡直係台灣名term呀!
      Q彈係啲紅薯粉呀

      刪除
  5. 打左入冷宮D米粉河粉, 下場如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 久唔久先食一次囉,不過都係得番幾包咋

      刪除
  6. 回覆
    1. 紅薯粉好好食,似好Q彈嘅粗米粉,必試!

      刪除
  7. 係呀,我都未食過紅薯粉呢,係台灣貨嗎?
    你引人地食排骨,一陣落去買先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度啲紅薯粉台灣、大陸、韓國貨都有,似好Q彈嘅粗米粉,必試!

      刪除
  8. 王子在家午餐, 家用要俾多啲.....hahaha

    回覆刪除