我的網誌清單

2014年11月20日星期四

墨汁靑口飯

巡西班牙超,買咗兩罐墨汁魷魚。


某日冇乜精神,用咗包跳樓貨靑口,求其煮鍋飯。
今年唔知乜事,差不多每星期都買到跳樓貨靑口,連半價都試過。
海鮮飯加啲檸檬汁,係我喜歡嘅食法。



有個沙律苗蕃茄沙律,沙律苗自己發架。


今次啲靑口好肥美,靑口汁滲入飯,最好食。


啲墨汁加咗都冇乜色,不過有香味。



16 則留言:

  1. 嘩...甜美的海鮮鍋飯,食到尾,飯都重暖呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,食到尾都重暖架,呢排靑口好肥美,快啲趁機食啦

      刪除
  2. 無咩精神都咁得? 好精神仲唔係九大簋, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係精神不振呀,煮完竟然冇力拎起鍋飯

      刪除
  3. 呢個時候,青口特別肥美,引到我又想買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排靑口真係好肥美,快啲趁機食啦,再過幾個月又過season

      刪除
  4. 青口熟後啲汁好鹹,滲落到飯裡面會唔也一樣好鹹呢?又或是先稍灼一下青口然後再放上飯面?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使呀,今年買啲青口冇過鹹,我用咗3杯米,要整有味飯,青口汁加兩罐墨汁魷魚先啱啱夠味咋

      刪除
  5. 回覆
    1. 海鮮有味鍋飯正呀! 又快手又唔肥

      刪除
  6. 無精神都煮得咁正!我以為墨汁會整到成個飯變黑色TIM!

    回覆刪除
    回覆
    1. 罐墨汁魷魚真係黑色架,但係可能唔夠整到成個飯變黑色,味得就好好,加咗超似西班牙海鮮飯。

      刪除