我的網誌清單

2014年11月21日星期五

洋薏米鹽麴鴨脾配迷迭香海鹽焗蔬菜

上次培植咗洋薏米麴,做咗一小樽洋薏米鹽麴,試用黎整鴨脾。


鴨脾依然係買產自法國Sablé-sur-Sarthe嘅麝香鴨,鴨肉較一般嘅彈牙,肉汁十分豐富,有鴨香。
呢個洋薏米鹽麴鴨脾非常特別,係我估不到嘅味道,佢竟然帶有臘腸、膶腸嘅香氣。
帶有臘腸、膶腸香氣嘅西洋鴨脾,好似一個帶有中國人靈魂嘅西人。。。哈哈哈。。。
我家有3種麴做鹽麴:米麴、簥麥麴同洋薏米麴,比較之下,我喜歡洋薏米麴。
米麴比較甜咗啲,搶火;簥麥麴,唔夠甜;洋薏米麴,啱啱好。


配菜是迷迭香海鹽焗蔬菜。
是日精選蔬菜用了Vitelotte Potatoes、黑蘿蔔、翠肉瓜及紅椒。


我影完相, 王子已經差不多食完佢隻鴨脾,接着用鴨汁點菜食。
我食完自己隻鴨脾,啲蔬菜已經所餘無幾。
我呢餐......唔夠王子快........食唔飽。。。


上次做迷迭香海鹽焗根莖蔬菜時,沒寫下食譜,今次寫寫吧。



迷迭香海鹽焗蔬菜


材料﹕ 
蔬菜(例如紅蘿蔔、紅菜頭、翠肉瓜、紅椒)1kg
香草適量
油3湯匙


調味: 
1/4湯匙

黑椒碎1/4湯匙



預熱焗爐至240度
蔬菜切好,難熟的要切薄/小一點,
蔬菜香草、油及所有調味拌勺
蔬菜鋪在焗盤上,盡量不要重叠,焗20-25分鐘,至蔬菜出現焦香



18 則留言:

  1. 我地真係好少焗蔬菜,好香口咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 高温焗蔬菜除咗香口,仲會令啲蔬菜甜味濃啲,好味呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 用鹽麴焗鴨脾好味呀,你有機會試試吖

      刪除
  3. 回覆
    1. 我食完都唔飽呀,哈哈哈。。。

      刪除
  4. 有中國人靈魂嘅西人。。。哈哈哈。。。形容得非常好!
    無論鴨腿、焗蔬菜都好吸引,我沒有焗爐,想用光波爐試焗蔬菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 光波爐應該都得架,爐夠熱,蔬菜盡量不要重叠,咁焗最好食呀

      刪除
  5. 下次你要好似食西餐咁, 分開一人一碟嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話分開一人一碟咁食,加多個橙,似囚友喎

      刪除
  6. 我老公都係咁, 遇着鐘意食既就博命食, 唔埋其他人有無得食.

    回覆刪除
  7. 我們家是囚友餐囉。。。。哈哈,否則大小豆會夾晒D餸落自己到,但又唔食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。。呢度啲洋人都係咁!有小朋友就要食囚友餐,要小朋友食到大部份,先派甜品

      刪除
  8. 我在這裡認識嘅人, 又係食得好快架, 手快有手快無, 我次次包尾架. 好彩我們有中國人美德, 不與人爭食, 還禮讓他人吃 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地快之餘,又堆到高一高,我都係包尾架

      刪除