我的網誌清單

2014年12月1日星期一

24小時三色蔬菜pull-apart rolls

都說最近很愛做pull-apart rolls,是日又再創作,做了24小時三色蔬菜pull-apart rolls。
用了綜合水果廚餘野生酵母,低温發酵做包。
綠色的是菠菜亞麻籽包、橙色的是蕃茄香草包、紫色的是紫薯仔芝麻包。


全是蔬菜天然顏色,一點人工色素也沒有。


這次做健康包,低油冇蛋冇奶。
成品好看味道也好,但野生酵母不夠力,包包不夠鬆軟,要再做實驗。


去超市,wow wow wow,牛舌半價,牛舌!牛舌!牛舌!
即買!王子至愛牛舌架。
香草紅酒牛舌伴蔬菜包,也不錯呢。


23 則留言:

  1. 我也是牛舌迷, 食日式燒烤一定點這個. 你做包或其他東西, 很有發明家的風采!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛舌.....正.....
      我真係鐘意創作同實驗架,好有樂趣呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 我真係鐘意創作同實驗架,好有樂趣呀

      刪除
  3. 色彩繽紛既包令人好開胃!!其實除左顏色外有無蔬菜味??

    回覆刪除
  4. 我呢邊未見過有牛舌賣呀. :-(

    回覆刪除
  5. 我食牛舌架, 但我怕見條生牛舌, 所以出街食 :D

    回覆刪除
  6. 我都怕見生牛舌,所以係唔食.

    回覆刪除
  7. 個包包顏色好靚呀!!!!!
    我鍾意食牛舌,但老細唔食,所以無得食。。。又要去你度痴餐呀!

    回覆刪除