我的網誌清單

2014年12月28日星期日

紅酒無花果亞麻籽葵花籽芝麻包

今日個包名超長呀!
聖誕節,我真係乜都冇做,王子有提出過整啲聖誕裝飾,我非常贊成!如果唔使我做嘅話。。。咁要佢做,佢咪當冇講過囉。
只有呢個包最應節,因為有紅酒同無花果,個包嘅香氣勁聖誕feel。
有啲似走在聖誕市場,鼻子自不然嗅到熱酒,令人即時有响歐洲過聖誕嘅感覺。


王子放大假,做咗兩大條俾佢慢慢食。。。


除咗紅酒同無花果 ,仲加咗亞麻籽、葵花籽同芝麻。
自家出品,材料要又多又有益。
因為係歐陸包,唔使放油,因為我今次做甜包,用咗啲天然紅糖去整。


12 則留言:

  1. 亞麻籽好健康噢,不過我比較喜歡吃港式包包

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐包同港式包王子都鍾意,我會輪流整架

      刪除
  2. 個名仲長過TVB D 大show 名喎

    回覆刪除
  3. 係呀, 我初時食 VIENNE 麵包, 我都覺得好乾好硬, 後來才知道佢地傳統唔加油.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣呀,初時食唔慣架,但係呢啲包健康好多,有益呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 整歐陸包我鐘意放好多有益材料,當補身咁!

      刪除