我的網誌清單

2014年12月21日星期日

自製冬蔭功魚露香腸

自製香腸,已經成為咗我嘅習慣。
除咗做港式腸仔包嘅脆皮腸,其他香腸都自己做。
上次自製台式香腸食到王子lam lam脷,好快食哂。
為咗自製香腸,我仲買咗部平平地嘅手動香腸機幫手。


去東歐超買豬肉再整,見pork shoulder大減價,試用pork shoulder整。
反正整,整多啲,東歐姐姐見我幫佢買埋最後兩舊肉,竟然主動平俾我。
本來已經好平,仲平俾我?!
最後6kg新鮮豬肉,佢話9歐喎。。。
9歐?!?!?!?!咁少?!?!?!?!

6kg新鮮豬肉切小粒,切咗我個半鐘呀!
除咗台式香腸,今次仲試做冬蔭功魚露香腸,風乾咗兩日先食,味道ok,不過冬蔭功味唔夠濃,下次要重手啲!


超市有跳樓貨荷蘭豆,2歐減到0.5歐,加啲蘑菇,又一碟!


16 則留言:

  1. 王子今次有無食到 lam lam 脷?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,特別佢睇住我買肉自己整,我諗佢心理上都食得安心咗

      刪除
  2. 自己整梗係好啦,起碼無肥油,無防腐劑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥油我真係覺,自己整果啲,煎嘅時候真係冇乜肥油出架

      刪除
  3. 回覆
    1. 咪係囉,o嘴呀,王子話東歐姐姐鐘意我呀

      刪除
  4. 我一向少吃香腸,因為太多添加,所以明白王子會 lam lam 脷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度報紙成日講街啲香腸太多添加,用垃圾肉,多肥油冇益,有啲似香港啲丸丸,越來越多人唔食啦
      我諗心理上食得安心真係重要架

      刪除
  5. 自家製當然食會到 lam lam 脷!你好犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家啲食物安全問題真係恐怖,我地度其實都一樣......
      自家製心理上係食得安心啲架,又冇添加呢

      刪除
  6. 你位王子真有食神..... 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對呢度啲洋人,佢真有食神架

      刪除
  7. 讀了好幾篇,覺得你真的好厲害!!腸仔點可能自家整到的呢?好高難度啊。。。!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!! 如果整得多可以用手動香腸機,試玩嘅話用水樽都得!

      刪除