我的網誌清單

2014年12月5日星期五

白酒蕃茄三文魚湯、蒜香脆菊芋、雪菜肉鬆

是日晚餐都幾豐富,煮咗半個鐘咋,仲邊煮邊洗咗一大盤碗。


响東歐超買咗樣平時超市見唔到嘅嘢-三文魚頭腩,仲好平。
加上鱘龍魚頭湯,煮白酒蕃茄三文魚湯,估佢唔到,魚頭湯王子都勁鐘意,話好香魚味。
看到中間白色半透明啫喱狀的東西嗎?是鱘龍魚頭嘅軟會骨,好有趣。


蒜香脆菊芋。


超市有免費芥蘭頭葉,醃咗雪菜,整咗個特多汁嘅雪菜肉鬆,方便王子有汁撈飯。



16 則留言:

  1. 搵日我都要自己醃雪菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家會久不久留意,超市有冇免費芥蘭頭葉呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我一次煮多啲,淨咗用黎煮米粉、麵!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我挑咗啲肉俾佢食咋,但係佢又好識食,知魚頭肉滑架

      刪除
  4. 我下次到“史圖加特
    好想去妳屋企參觀下,
    屋企㕑房都
    可以煮到咁多美食
    鹽燒都好味架*^O^*
    三文魚頭普通超市無得賣?
    掉咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實我屋企㕑房好簡陋架,好多人有嘅電器、用具我都冇.......
      三文魚頭普通超市無得賣架,你講嘅我都諗過,我估唔係掉咗,係賤價賣出俾另一個廠商,再加工

      刪除
  5. 回覆
    1. 三文魚頭、骨煲湯啲西廚都話正過用魚肉架,不過魚頭都幾多油,我片走咗好多呀

      刪除
  6. 好多汁, 王子可以撈幾豌飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚啲飯唔sell得,佢俾魚湯吸引住呀

      刪除
  7. 有冇試過做馬拉Style 嘅咖喱三文魚頭和腩,尤其是配埋秋葵、番茄和茄子,真係好好味㗎!
    以前我呢邊賣得都幾平,但多人吃了後便要八蚊一公斤,覺得有點貴咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過架,但係我地好少新加坡、馬來西亞移民,佢地啲食材好少見架
      秋葵我地要入口,要4-6歐1kg,相對本地菜太貴啦

      刪除
  8. 魚頭湯和雪菜肉絲都可以撈飯撈麵食,一 餐食唔哂, 下餐繼續食, 方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係食咗幾餐,呢兩樣翻熱都ok喎

      刪除