我的網誌清單

2014年12月18日星期四

法蘭克福聖誕市場 1

去咗次法蘭克福,去埋佢個聖誕市場。


法蘭克福聖誕市場唔集中架,散落响唔同地方。









响購物區啲背景麻麻,但係啲屋仔都幾靚。



仲有啲土特產架。


各式蜜糖。


聖誕包裝靚靚先有人買,仲可以賣貴啲。。。


呢啲係自家釀嘅酒,你可以選上面啲樽,再選酒,然後店員會包裝好,方便送禮。


Beeswax candles。
















呢度好多遊客,見到好多旅遊巴,一車車遊客不斷入聖誕市場。
突然身旁仲有好多人講英文,我已經好耐冇經歷過啦。






19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度好多檔口,慢慢睇要好多時間呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係好大呀,好多檔口,啲貨品唔係平價貨黎架

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇啦,我要留力去法蘭克福啲亞超,大間好多架

      刪除
  4. 回覆
    1. 好多檔口,啲貨品好多係檔主自製,唔係平價貨黎架

      刪除
  5. 檔檔裝飾都唔同. 有機會要去睇吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度啲屋仔好有心機裝飾,算幾靚呀。

      刪除
  6. 我覺得德國的聖誕市集至靚,
    好有氣氛,買嘅嘢又特別,
    爉燭好靚,
    但我至like德國合桃夾木公仔O(∩_∩)O

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度買嘅嘢係特別架,啲貨品好多係檔主自製,唔係平價貨,有時d檔主仲會响檔口自製架
      呢度都有間屋仔賣德國合桃夾木公仔,非常靚但太多人,冇入lu

      刪除
  7. 透過你的分享,也能感受到濃濃的節日氣氛...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度聖誕節日氣氛好濃,好多裝飾同慶祝架

      刪除
  8. 咁你有無買到癲左先?!我唸如果係我, 蜜糖檔口會跌最多錢!hahha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啦,我要留力去法蘭克福啲亞超,大間好多架
      蜜糖檔口其實仲有好多貨品我冇影,其中一樣係啲蜜糖cream、shower gel果啲,都好多人買喎

      刪除