我的網誌清單

2014年12月19日星期五

法蘭克福聖誕市場 2

黑白聖誕市場,靚唔靚呢?



舊城聖誕市場靚好多!







呢個馬槽勁大呀。


平日中午都咁多人。。。




好多可愛嘅手工藝。




另一大團嘅係小朋友,仲好多團!唔使返學架?
返緊學架啦,呢度興架,去聖誕市場、博物館、超市買嘢、芝士廠......係佢地返學嘅一部份。











果日其實好凍,呢度最暖呀。


呢個好cutie呀,薯仔屋,呢檔賣焗薯架。


呢檔賣黑森林特產。
黑森林特產,我諗你會諗到黑森林蛋糕囉。
唔係啦,其實係各式嘅肉!


呢個我至驚 -黑森林豬油包。














呢檔第一次見,幫人畫餅。



呢檔好勁,賣呢啲collector's items。



巧精美呀!









行得咁快都竟然行咗兩個鐘!唔得啦!我要留力去法蘭克福啲亞超,大間好多架。

12 則留言:

  1. 豬肉包定係豬油包?? 亞超多唔多港貨架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯tim,係豬油包,thank you改番先!
      亞超唔算特別多港貨,但係整體貨品種類好多,市中心仲有好多間,size算大架
      你經過可以去喎,有兩間勁近火車站。

      刪除
  2. 回覆
    1. 近舊城呢part聖誕市場精采好多!

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實仲有一樣嘢影唔到架,係香味呀,聖誕市場嘅香味好明顯架

      刪除
  4. 可以當上課,太好了!多謝你,大開眠界~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係文化課,聖誕市場真係好本地文化呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果人貼人果啲我都唔得,呢度都ok

      刪除