我的網誌清單

2014年12月8日星期一

White Combi Cheese Spinach Monkey Bread

某日是包宴。 
做了Monkey Bread。
某天我們經過市中心其中一間貴價食品店,它們推出了Monkey Bread,王子看得發呆,不斷喃喃喃自語:應該好好食。。。
咁有冇買?17歐一條包,梗係唔買,梗係老翻啦!


Monkey Bread好似响美國比較流行,歐洲唔多見。
不確定的Monkey Bread由來,可能是源於 Monkey Puzzle Tree(智利南洋杉)的果實 。
麵包食譜最早出現在50年代美國女性雜誌和社區食譜。麵包是用甜麵團,加入融化的牛油、肉桂、糖和切碎的核桃去焗,傳統是熱食,大家圍在一起,用手指撕開那在些如拼圖嘅小塊來吃,你搣我又搣,特別滋味。 
現在Monkey Bread已經有很多口味啦!我今次做的是咸包。
家中剩下White Combi Cheese,又買了菠菜,做White Combi Cheese Spinach Monkey Bread吧!
很容易喔, 切麵團成拼圖嘅小塊,加點Cheese、菠菜,又再加拼圖麵團,很隨意呢。
二發後去焗就得啦!





這個包創意無限,可以自由配搭呢。


依然是用天然酵母。
王子食哂成條!


仲有整腸仔包。



買咗樽意大利栗子醬。


用栗子醬整啲甜包都好喎!
自己食,冇攪造型,樣衰但都係味道重要啲。



23 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地呢度平時買餸好平架,見到17歐一條包仲要咁多人買,突然覺得自己好窮呀!哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係啦,市中心都多呢啲貴價食品店架,我淨睇架咋

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢一支萬字醬油仲要差不多20歐,我見啲人照買,巧有錢呀

      刪除
  4. 栗子包一d都唔樣衰喎!
    monkey bread幾得意, 睇落真係好好食, 睇落有d似一堆煎豆腐, 又似麵包布甸咁!我相信除左好食外, 整既過程都好好玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. monkey bread幾得意呀,似玩puzzle、泥膠咁架,自由度好大

      刪除
  5. 17歐真係貴, Monkey bread, 好可愛,抄下先,thanks :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 似玩puzzle、泥膠咁架,自由度好大,又可以整甜包。

      刪除
  6. 我深信老翻正過正印!我愛老翻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老翻多料過正印架,不過冇靚靚包裝,但係平好多呀!

      刪除
  7. 你呢個monkey bread 幾方便, 唔使整到一粒粒波咁 :) 自家製平靚正 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,monkey bread 唔使逐個整,又可以加菜、魚、肉落去,自由度好大

      刪除
  8. 17歐裏面有咩料呀? 鵝肝定金萡呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有料嘅唔係個包,係買果啲人呢,哈哈哈.....

      刪除
  9. 拼圖式包包, 近日很多網友都整呀, 你的天然酵母大派用場啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家用慣咗天然酵母,開始覺得冇咁麻煩啦

      刪除
  10. 17歐一條包?真係未見過呀,17歐可以買幾件靚蛋糕啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺你度市中心都超多貴嘢架,另一種你度都有架,秤嘅朱古力,4-5歐100g果種.......

      刪除