我的網誌清單

2014年12月22日星期一

魷魚一夜干

突然想食一夜干,屋企有魷魚,咁整魷魚一夜干啦。
呢個係日本漁夫自家製菜式,漁夫捕捉到大量魷魚,拎去賣之餘,會留啲俾自己食,例如做刺身,但係要長期保存,做一夜干都係好方法。
日本漁夫會將魷魚劏好,再用海水洗淨,用海風乾一晚,早上便有魷魚一夜干食啦。
魷魚一夜干,加上熱乎乎嘅味噌湯、白飯,加點漬物,係好美味嘅日式早餐。
海水海風我冇,不過都整到架!
魷魚劏開,水加入3-5%海鹽拌勺,加入魷魚等5分鐘。


倒走啲鹽水,串起啲魷魚,掛起,自然風乾就可以。
係咪好簡單呢?
咁要風乾幾耐呢?要睇個人口味啦,一般有風嘅話大半日已經可以。
風乾得耐,魷魚味會濃啲但冇咁軟,所以真係要自己決定。


一夜干其實係一個慳家餸,因為可以趁魷魚平嘅時間買多啲,做好包好一份份入冰格,要食便拿一份出來。
可能天氣凍又冇風,我已經風乾咗20小時都唔係勁乾。
咁我再用廚紙印印啦!


燒熱易潔鑊內,不用加油,加入魷魚用大火烤就得。
魷魚一夜干可以用黎BBQ,又可以用多士爐烤兩隻用黎送啤酒,日本人食魷魚一夜干通常會點沙律醬食架
呢個其實係日本人嘅懶人餸,要加餸,就原份冷藏魷魚一夜干用多士爐去
我今日整嘅係魷魚一夜干沙律。


因為魷魚啲水份抽乾咗,魷魚味會濃咗。
烤嘅時候又唔會有水,令啲魷魚味可以keep住唔會少咗。
下次我會試風乾耐啲,睇睇效果會點。


另一味係茄子肉醬,因為要有汁俾王子撈飯呀。


呢餐我幾鐘意呀。



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 通常一夜干都係用自然風乾,最正係用晚間海風,唔係靠熱力架

      刪除
  2. Li J,芙芙都想試下整一夜干,
    睇張相都見到啲尤魚較乾身,但又唔係完全乾到冇水份,
    咁樣好吸引芙芙,真係好想試下呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試呀,鐘意嘅話仲可以整多啲,用黎加餸、做小食。
      下次我會試風乾耐啲,可能會更正呢。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我知呀,咁你食茄子肉醬同沙律啦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 有啲似你整鯖魚咁架,風乾咗味道同口感都有唔同呢

      刪除
  5. 等我趁香港天氣凍都試下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知你有冇見過,有啲日本超市有架

      刪除
  6. 係味即係咸鮮?我住海邊, 我見d魚民又真係成日掛起晒d海產, 咩都會有, 但佢地唔賣架, 可能就係一夜干, 你識好多野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,類似,介乎鮮魷同吊片之間嘅食物,香港我知有一夜干嘅魚,其他我就唔知啦。
      但係日本超市會有,海邊都有即烤一夜干食架。

      刪除