我的網誌清單

2014年12月3日星期三

Jerusalem artichoke 菊芋

單憑外貌,你會估佢係芋頭嗎?


不是喔,它叫Jerusalem artichoke。  
耶路撒冷雅枝竹?
不是喔,它中文名叫菊芋。
菊芋健康食品,有降血糖、平衡血糖值功效,適合應用於糖尿病人身上,此外,菊芋含有大量纖維,可令腸道加促蠕動,增加排便菊芋最特別之處是阻隔澱粉質及脂肪吸收,絶對對減磅有幫助。 
這裡愛健康人仕都愛買來吃,日本人似乎也愛吃呢
做咗蒜香脆菊芋。


好食喎!味似芋頭同山藥嘅混合體,甜甜地架。

22 則留言:

  1. 味似芋頭.....咁當芋頭, 做芋頭糕, 芋頭糖水啦.

    回覆刪除
  2. 我地都有這種賣,不過我和老DAD都唔鍾意食,少買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同王子都鍾意食呀,反而唔鍾意食薯仔

      刪除
  3. 我估佢係芋頭, hee, 我呢度無^^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係凍啲地方先有喎,都有啲似芋頭架

      刪除
  4. 你果度好多新奇食物喎!可惜我響香港未見過==

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣候唔同呀,香港有果啲我地又種唔到.....

      刪除
  5. 回覆
    1. 新奇食物我會寫下,當知多樣嘢咁囉

      刪除
  6. 個樣似中秋節那時的芋頭

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 冬季限定,留意下會有,德文係Topinambur,特別嘢,要試試。

      刪除