我的網誌清單

2014年12月30日星期二

雪菜炒蘑菇

很久沒有寫中式素菜餐,今日又寫寫吧。


家中韮菜又長高了,又有得食,韮菜煎蛋餅快靚正呀。


呢排好好彩呀,超市成日有免費芥蘭頭葉,醃咗好多雪菜!
雪菜並不一定配肉,其實配蘑菇都好好食架。
以前我做嘅雪菜肉絲,總覺得雪菜處理方面不夠好,不夠菜香不夠好味,於是反覆試,試到滿意先得。


我寫寫我的做法,或者你有更好嘅做法,要留言告訴我喔。



雪菜炒蘑菇


材料﹕ 
雪菜250g
蘑菇300g
蒜茸1湯匙
辣椒茸1/2湯匙
1湯匙
少許 
水1/3杯
生粉水少許  


調味: 
蠔油1湯匙
1/2湯匙

生抽1湯匙


 
雪菜洗乾淨,印乾水,切碎,

燒熱易潔鑊內,不用加油,加入雪菜用中火炒至雪菜略乾身及香味出來
加入油、蒜茸辣椒辣椒香味出來 
加入蠔油、糖生抽加入水煮5-10分鐘,
加入蘑菇至熟,試味,加入生粉水加入

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 個底其實有少少汁,不過王子唔使pack lunch,唔使煮咁多汁呀

      刪除
  2. 呢排我見d芥蘭頭葉好似梅菜咁,拎唔落手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都係咁架,所以靚果時我一定拎

      刪除
  3. 明天是新的一天,也是新一年的開始,祝快樂、進步、順心、健康!
    又:你轉了版面色彩,使人看得比較困難(指用手機看)。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      我用電腦架,所以又冇乜問題

      刪除
  4. 我啲韭菜都生得好長, 等我都摘啲嚟煎蛋

    回覆刪除
    回覆
    1. 韭菜煎蛋唔錯呀,大節期間清腸胃

      刪除
  5. 兩個餸都好家鄉,好餸飯呀。菜葉好難撞到有靚,所以攞唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果菜葉乾唔黃都ok架,浸水之後又靚番
      小貼士:我覺得Lidl撞到有靚菜葉機會高啲架

      刪除
  6. 回覆
    1. 我地食肉,响大節期間食素清腸胃個人舒服啲架

      刪除
  7. 衷心祝願妳倆來年
    生活愉快!
    身體健康!

    回覆刪除
  8. 祝福你身體健康!新年快樂!

    回覆刪除
  9. 新年快樂,你做得很好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! Same to you!
      我都想知其他人有乜秘技去處理雪菜呢

      刪除