我的網誌清單

2014年12月13日星期六

菜根香

突然很有煮嘅慾望,樣樣都想食。
豐富的一餐,王子食到捧住個肚。


鹽麴梅子骨,用鹽麴醃,有種獨特香氣,加入梅子,又有些不同。


白酒蕃茄三文魚湯,是剩菜。


沒花巧嘅葱油蒸茄子。


滑子菇菜飯,菜根香嘅味道,我最鐘意呢。


19 則留言:

  1. 咁多餸,食唔食得哂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食唔哂呀,我跟住果日有街去,留俾佢自己翻熱食

      刪除
  2. 回覆
    1. 好多餐廳會用呢個名,尤其係素食餐廳、農家懷舊風味餐廳,形容佢嘅賣點

      刪除
  3. 咁多, 兩個人可以全部KO?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食唔哂呀,我跟住果日有街去,留俾佢自己翻熱食

      刪除
  4. 是素的,我就可以喇~

    昨晚煮茄汁豆加蛋,唔成功~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔成功?係咪d蛋煮耐咗?硬咗?

      刪除
  5. 回覆
    1. 有煮嘅慾望,同埋跟住果日有街去,要煮定俾佢呀

      刪除
  6. 係呀 係呀 用鹽麴醃肉比起用鹽多了一種米香^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得幾香,冇用鹽咁單調呀

      刪除
  7. 剩菜...白酒蕃茄三文魚湯, 仲好味.
    剩食煲滑子菇菜飯已夠哂好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個白酒蕃茄三文魚湯隔夜都竟然唔腥喎......
      滑子菇菜飯係我啲口味,顏色又多

      刪除
  8. Li J,道道菜都咁好味,
    睇到芙芙個肚係咁打鼓...雖然係湯係隔夜,
    但睇張相都仲係好好味,好想飲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又煲啦,三文魚湯真係幾香呀

      刪除
  9. 兩個人煮咁多, 唔捧住個肚先怪.

    回覆刪除