我的網誌清單

2014年12月4日星期四

又焗包

我家嘅綜合水果廚餘天然酵母越養越强壯。
又試試效果,今次發酵好快。
今次個包更好食。


Sunday Brunch,做了兩種包:左面是黑橄欖white combi芝士包,右面海鹽芝麻包。
White combi cheese 類似 feta cheese,不過係用植物油做嘅。
做了幾次實驗,也失敗過,開始發現,天然酵母嘅活力,不取決於水果廚餘酵母水嘅濃度,反而係餵粉嘅次數,所以每一次做包,唔好用哂所有天然酵母,留啲舊酵母去再養新酵母,養酵母會快好多,酵母亦越養越强壯。
據說,這樣不斷養落去嘅天然酵母,做出來嘅包會好好食。
這樣不斷養落去嘅天然酵母,也比較省時呢,不用次次從頭養。
多養了天然酵母,放在雪櫃,要用時再餵粉養下佢,等發酵,又用得。
唔用嘅天然酵母,放在雪櫃,要每星期餵粉,每幾星期換樽,就可以養落去。


個包好鬆軟,熱食時,甚有棉花糖、戚風feel。
天然酵母包唔多上色,不過冇所謂,好味就可以。


亞麻籽Combo salad,健康呢。


隔夜白酒蕃茄三文魚湯。
王子似乎好like呢個湯,估佢唔到呀。



14 則留言:

  1. 白酒蕃茄三文魚湯好濃郁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好濃郁,我好怕腥,用白酒煮唔腥呀

      刪除
  2. 有棉花糖口感既包我好想試呀!你廚房出品好正!!第一張相影得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you. 今次真係好似棉花糖咁,超鬆軟呀

      刪除
  3. 唔用嘅天然酵母,放在雪櫃,要每星期餵粉,每幾星期換樽,就可以養落去。
    真係好有研究!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果天然酵母要每次養,我諗我會冇興趣整呢,太多功夫啦
      不過佢可以養落去,就方便好多囉

      刪除
  4. 回覆
    1. 相反呀,我其實主力研究天然酵母嘅原理,整包只係by-product,用黎做testing

      刪除
  5. 回覆
    1. 咪係囉,成個魚頭佢都唔驚,仲話魚頭肉好食

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢一pack pack咁賣,一定要骨+魚頭咁買架。

      刪除
  7. 你的天然酵母看來成功了, 好似sourdough咁, 長養長有, 好方便喇.

    回覆刪除