我的網誌清單

2014年12月20日星期六

鮮茄豬扒飯

王子打電話返屋企,話今晚早啲食飯,佢食完飯要去焗桑那浴。
因為係星期四,我心諗, 焗完桑那浴返到屋企成11點,第二朝唔使返工咩???
不過我唔鐘意管佢啲事嘅,所以又冇問佢。
佢返到屋企,我問佢攞飯盒洗,佢話佢唔記得帶返屋企,實發霉云云。。。
點會呀,第二朝洗咪得囉。


超懵呀我!原來唔係星期四,係星期五呀!
於是本來要煮嘅餸入番雪櫃,好彩未煮咋。
簡單鮮茄豬扒飯,加杯自己煲嘅蘋果茶就算啦。
呢排天氣成日變,一時超大風,一時落大雨,出一陣太陽又陰天,一星期得兩日有少少陽光咋,成日陰陰沈沈,心情都差啲。
蘋果茶好味,熱乎乎,飲完心情都靚啲。

10 則留言: