我的網誌清單

2014年12月16日星期二

港式牛扒飯

突然想食港式茶餐廳嘢。
小時候我很愛在港式茶餐廳吃扒飯,炒粉麵都唔錯,加埋餐飲,真係一樂也。
最不愛吃xx火腩飯,總覺得果啲係中佬飯,係男人的浪漫。


吃扒飯,亦是我苦惱之時,因為我是那種,明明已經好熟間茶餐廳有乜食,見到餐牌,依然會諗黎諗去,究竟要乜扒?要淨扒定雜扒?跟飯、薯菜定意粉?要唔要吉烈xx?跟乜汁?洋葱汁?茄汁?蒜茸汁?白汁?黑椒汁?咖哩汁?蘑菇汁?
其實吃扒飯除咗呢啲汁,仲有乜特別啲嘅汁呢?
响茶餐廳,你又有冇食過特別啲嘅食物呢?

18 則留言:

  1. 而家茶記都唔平啦
    我以前有位同事最鐘意去茶記食餐蛋飯, 我完全唔明

    回覆刪除
    回覆
    1. 去茶記食餐蛋飯、腿蛋飯果啲最唔抵

      刪除
  2. 記得好耐之前有間幾出名的餐廳(當時印象中只有冰室而還未有茶餐廳),那裡的牛扒如沒有指定要甚麼汁時,他們會用一些簡易方法做出類似的燒汁,只是將煎好的牛扒在未離開平底鑊之前,加牛油、白蘭地、喼汁、美極鲜醬油,稍熬至稠一點,然後用汁盅另上,這個汁水很好味的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個燒汁又幾好喎,有機會我又試試先

      刪除
  3. 在香港時,我食茶餐廳的機會多數是早餐,未試過食飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲茶餐廳晚市小菜好正架,仲有啲心思菜式tim

      刪除
  4. 回覆
    1. 我諗住香港嘅一定會幫襯,方便呀

      刪除
  5. 突然懷念茶餐廳d淋淋雜扒,好淋好淋o既意粉同個茄汁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意呢個,勁係港式茶餐廳嘢呀

      刪除
  6. 見到餐牌,依然會諗黎諗去,究竟要乜 --- yes yes, me too, just love the variety !
    我細時好鍾意啲茶餐廳火腿通心粉㗎,現在當然知道係雞精湯,但係都會去食一次懷舊下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶餐廳真係超多嘢食,我覺得佢地好勁,小小一間有咁多choices!!
      懷舊雞精湯腿通,classic呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢個茶餐廳夠鑊氣,個鮮茄洋蔥炒得好香架

      刪除
  8. 我會叫什扒 (多啲口味), 黑椒汁(辣辣地).

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我都覺得什扒多啲口味,好似好抵咁

      刪除