我的網誌清單

2014年12月27日星期六

初雪

一覺醒來,外面景色唔同哂。
全部都係白色。
立即同王子講,終於有雪啦!佢最鐘意行雪地,立即出去行!



 呢場初雪來得很遲,我地仲以為今年冇雪,要等一月呢。


一片白色嘅葡萄園。





其實落緊雪架,球場都鋪咗雪,睇唔清楚。

 

行咗一圈,王子繼續行,我去買餸。
個地又滑又濕,人同車都要好小心!



睇睇啲雪,落咗成個早上,午後有太陽,已經開始溶雪,個白色世界又突然唔見咗。。。
睇雪呢家嘢,真係要把握時間架。


14 則留言:

  1. 你地見慣雪,難得唔覺厭喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今年聖誕冇雪仲咁暖,啲人都幾失望架

      刪除
  2. 法國都有地方落雪, 不過我住呢頭仲未有

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 啲小朋友等咗巧耐,即刻拖哂啲雪橇出黎,又砌雪人

      刪除
  4. 哈哈哈..... 我這裡睇雪可以慢慢睇呀, 有2-3個月慢慢來睇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈.....我睇少少得啦,唔要睇2-3個月呀

      刪除
  5. 明年二月我會去北海道都會感受吓呢份飄雪感覺!

    回覆刪除
  6. 初雪好靚
    但歐洲大風雪,交通太混亂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得真對,其實有雪交通就混亂,所以我唔想佢成日落架

      刪除