我的網誌清單

2014年12月26日星期五

Riccioli

意大利麵食千變萬化,你認識得多嗎?
Farfalle、Fusilli、Penne、Spaghetti係我屋企最常買的,比較常見,價錢冇咁貴。
超市呢隻大品牌大減價,買咗啲特別嘅黎試,呢隻係Riccioli。
Riccioli即係“Curl”,Riccioli扭曲嘅形狀可以hold住啲醬料,造型都幾可愛。


我整咗Riccioli Stew,即係〝燜Riccioli",入味啲架。


佢有啲會散開,好似公仔麵咁呀。


14 則留言:

  1. 我覺得只係唔同樣,所以多數食Spaghetti

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇大減價我一定唔買,特別造型果啲貴巧多呀,我家王子又話係正啲喎

      刪除
  2. 我都鍾意買唔同造型嘅意粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定等大減價先買,特別造型貴幾倍架

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈!大減價買我無意見!唔減價買我有意見!

      刪除
  4. 如果我煮 bolognaise, 一定食 Penne

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子麻麻Spaghetti,佢寧願食Penne架

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得似,不過呢隻會散尾架

      刪除
  6. 我好單調,多數食傳統嘅長條,寬麵和螺絲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常超市啲平啲,都冇乜特別造型架

      刪除