我的網誌清單

2014年12月17日星期三

Pesto Monkey Bread

又整monkey bread,因為要清pesto,咁整pesto monkey bread啦。
今次切細細粒,個樣會靚啲。
切細細粒,塗上pesto,隨意放好,二發就去焗。


很容易分開嘅粒粒包,細細粒,似食鷄蛋仔咁。


我地買肉,很多時會買一大塊,平好多。
買了一大塊帶骨肉,起肉再分小包係我常常要做架。
骨用黎煲湯,有包有湯,又一餐。


12 則留言:

  1. 食完茶餐, 食西餐.
    雞蛋仔包, 一口一啖, 夠唔夠食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有其他包呀,呢個淨夠王子食咋

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我落咗好多料呀,用咗好多菜

      刪除
  3. 帶骨肉我時時懷疑係咪真係咁抵. 但係次次我都唔記得去咗骨後磅吓..

    回覆刪除
    回覆
    1. 要小心睇個骨有幾大囉,我真係有磅,係平d架,同埋我度帶骨肉減價幅度好大架

      刪除
  4. 加在麵食上的香蒜醬,一定好好味!

    回覆刪除
  5. 粒粒包好得意,可以一個一啖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係似鷄蛋仔咁,一個一啖呀。

      刪除