我的網誌清單

2014年12月12日星期五

15分鐘晚餐

好凍,凍到病咗幾日,日日包啲唔食得嘅雲吞。
幾日冇出去,凍都要買餸架,只可趁中午暖啲先出去。
王子同同事去聖誕市場飲熱酒,我留响屋企包雲吞。。。
王子佢地唔似香港人,之外又食埋飯,佢地流行淨飲,最多只會食多個小食,即係佢返屋企要再食,我要煮。


冇心機煮, 煮個15分鐘晚餐算數。
15分鐘洗切煮,加上煮白飯,快快攪掂算啦。
極少食罐頭,茄汁豆王子愛吃,咁煮茄汁豆滑蛋啦。


王子好愛食魷魚,咁靑瓜木耳炒魷魚圈。


病好先俾多啲心機煮啦。。。 

16 則留言:

  1. 叫佢出去食埋先返屋企啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢麻麻地外食架,反正我都要食,咁整啲簡易嘢算啦

      刪除
  2. 回覆
    1. Thank you. 已經好咗啲啦
      燒熱小易潔鍋,加少少油,加入蛋,加入茄汁豆,將底部嘅蛋剷上面,唔好再郁佢,煮至茄汁豆小滾就ok
      其實係〝浸蛋〞,所以會滑啲架

      刪除
  3. 我都係咁,冇心情就會開罐頭,豆豉鯪魚,午餐肉,五香肉丁,甚至沙甸魚同茄汁豆都試過,更唔使15分鐘,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講開罐頭,豆豉鯪魚、五香肉丁我呢度冇架,完全唔知點解!可能係食物安全問題.......
      不過我好少食罐頭,所以冇乜影響

      刪除
  4. 茄汁豆加蛋,好味道wor,今晚試下先~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,用〝浸蛋〞方法,所以會滑啲架

      刪除