我的網誌清單

2014年12月6日星期六

實驗成功 - 冬陰功菜肉雲吞

上次挑戰整雲吞皮,一批即食,另一批入冰格遲啲用,試下得唔得。
好!又係時候睇結果:冰格啲雲吞皮解凍後,啲雲吞皮冇互相黐住。
實驗成功!以後整雲吞皮可以一次做多啲,入冰格備用。
成功咗真係好,又學識整多樣自家製產物!


東歐超啲小棠菜好靚,整菜肉雲吞都好喎。
以前唔多捨得買小棠菜,亞超要3.99歐1kg,東歐超係1.49歐1kg,依家,買到夠呀!
啱啱又煲咗個海鮮湯底,咁唔食清湯菜肉雲吞,食海鮮冬陰功湯菜肉雲吞。
大大碗,王子同我吃得很滿足呢!

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 黃牙白我未試過喎,有機會要試試
      我反而有用椰菜,好好味架

      刪除
  2. 用椰菜同紹菜整都好好味。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 未有平小棠菜之前,我都係用椰菜整架

      刪除
  4. 回覆
    1. 海鮮冬陰功湯好醒胃,加啲菜肉雲吞呢餐就有魚有肉有菜啦

      刪除
  5. 3.99歐1kg都唔捨得食?我地都係咁嘅價,一星期買兩kg.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地生果菜價好低架,尤其係夏天,
      有時一星期生果+菜都唔使5歐(小心買嘅話),3.99歐1kg煮完會大縮水嘅小棠菜,相對係極貴架

      刪除
  6. 本地(德國)出嘅小棠菜, 我覺得唔夠嫩滑, 返香港一定要食返夠本先得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 返香港我要食豆苗、芥蘭、節瓜!

      刪除
  7. 東歐超市平咁多 可以買多啲做埋菜飯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有呀,平咁多,做菜飯都唔肉痛喔

      刪除