我的網誌清單

2014年12月10日星期三

大豐收

家陣去東歐超買餸,次次大豐收。
之前介紹過嘅Kumato黑番茄,東歐超賣得巧巧巧平呀!仲有平時貴貴嘅黃車厘茄,又係巧巧巧平呀!
研究結果顯示,黑番茄的營養價值比普通番茄更高,且含有更多的維他命A和C,味道也更為香甜,它在歐美國家已盛行了好幾年啦。
佢地係好食,但產量較少,貴普通番茄3倍架。


王子望住呢樣嘢,非常好奇。。。
立即問我,是薑?是薯仔?新品種?薑薯?薑薯?!超有想像力喎!
佢係 White Jerusalem Artichoke 白菊芋呀,同之前介紹過嘅Jerusalem artichoke 菊芋,係同家族內嘅不同品種。 


仲有巨人柿子!左面係一般洋超柿子,每隻約130g,右面係巨人柿子,每隻約450g!


這個星期我家都冇食沙律,不太好呢!是日嘅買物,做沙律一流!趁新鮮即做!
沙律汁是我用自家水果廚餘醋調出來的喔。


白菊芋也可以做沙律喔,仲唔使批皮,切片就食得! 
佢似一種大家應該都愛嘅食材-馬蹄!但比馬蹄較硬一些。Btw馬蹄最好唔生食,好易入腸道生蟲架。
白菊芋係冇呢個問題架,我呢度冇新鮮馬蹄用佢代替真係唔錯!


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我諗遲啲會有,話好受歡迎,會响多啲國家賣喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 我買呢隻斷秤嘅,1kg 1歐,算平呀
      呢排多巨柿,仲好甜呀

      刪除
  3. 黑蕃茄我買過兩次食,都唔覺有乜分別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地相反呀,買過幾次,都覺得好過平時d蕃茄,甜啲呀

      刪除
  4. 在德國沒買柿吃,因為它多數是硬身的。柿不是薄皮軟身的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 柿有不同品種架,有軟有硬架,德國d多數係硬身的

      刪除
  5. 我唔知有黑番茄呢!
    你真有法子,識得好多食材品種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常見到新嘢又唔太貴,都會買架

      刪除
  6. 白菊芋、黑番茄第一次見識,多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,白菊芋、黑番茄呢度易見啲,我諗住有新鮮得意嘢又分享下囉

      刪除
  7. 回覆
    1. 冇得打斧頭啦,佢地係貴價貨平賣,都係比一般食材貴架

      刪除
  8. 黑茄真喺好平,1歐/kg,
    香港貴6倍喇,
    其實點解哩間超市賣啲嘢又新鮮,咁平呢?
    我都想了解下!
    照計其他超市都可以入哩啲貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑茄真2歐/kg呀。
      我估佢地同供應商有合作,應該好熟,所以啲貨又新鮮又咁平

      刪除