我的網誌清單

2014年12月7日星期日

家庭小菜

周末,天氣放晴,又去東歐超買魚。
趁周末,煮餐〝菜。肉。魚〞家庭小菜。
這個組合,在香港經常見到,甚有在香港家中食飯、或在茶餐廳叫餸食飯嘅感覺。
在這裡,不常見呢,影相時,覺得自己身處在香港。
因為東歐超嘅出現,我屋企終於可以成日食蒸魚。
你家的典型家庭小菜組合,又是甚麼呢???


沙爹炒腩排。
腩排也是在東歐超買,又平又好味喎。


又買來鱘龍魚,今次條魚只有1.5kg,打算三食。
剛買回來,勁新鮮,做王子最愛嘅清蒸。
上次用冬菇絲蒸,今次用果皮蒜茸豆豉麵豉蒸。
我很愛一道名叫涼拌鯊魚皮嘅菜式,鱘龍個魚皮,極似那種口感,我愛的王子不愛,他愛吃魚肉。
順理成章,各取所需,他吃肉我吃皮。
看!半透明嘅魚皮,好厚呀! 似花膠、海蔘咁,好好食喔!


16 則留言:

  1. 老家嘅家庭菜, 蛋餅、蒸肉餅、排骨, 我都好耐無食

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,屋企食好自在,又有益呢

      刪除
  3. 自己煮, 啱自己口味 :) 王子真好, 基本上班生係唔識食有皮有骨嘅魚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好鐘意食魚tim呀,之前成日話想食蒸魚,我真係揾唔到啱嘅魚去蒸,依家就好啦。

      刪除
  4. 魚皮我都鐘意呀, 但我老公都係唔食既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時啲魚皮我唔鐘意架,係呢種QQ魚皮我先食咋

      刪除
  5. 煎魚, 炸魚, 蒸魚, 我都係首選煎魚, 又滑又香.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎魚我怕啲味好耐唔散,王子嘈生晒架

      刪除
  6. 一魚三吃 諗起都流口水 ^^

    回覆刪除